hej

helloo.. idag är det den 1 mars. Emelie åker till västkusten idag, jag ska köra henne i eftermiddag till flygplatsen!! Här kommer lite bilder...


Emelies hejdå middag! Emelie & Ashleigh


Emelie fick en signad flagga :)


Lissys söta unge Andrew!


Lissy och Jag var downtown Annapolis 18 feb, 25 grader :D


Tog in på hotell en natt när Mie & Johan kom, så klart skulle Spencer ha födelsedags övernattning med sina killkompisar.


Drack lite gott vin innan vi skulle ut och äta middag i Annapolis


GOOOOD MAT!!!!


Åt frukost på City Dock på lördagmorgonen!


Söööta Carl & Jag på hotellet : )


Han har börjat äta lite på sin hand : )


Emelies hejdå party :D odd molly linne ;P



Emelie, Rob, Jag


Skulle ta bild på alla och jag ville så klart vara med... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0