köttbullar och mos med lingon och brunsås!

Idag gjorde jag köttbullar till familjen, barnen älskade dem och sa att det var det bästa de någonsin ätit typ. haha. Det var kul att de gillade det!!

Har pluggat hela denna veckan, inte träffat någon alls! Blev slutligen klar med min research, blev nöjd och fick lite ny energi fram tills att jag kom till kursen för då fick vi en massa ny läxa!! jag dör! Ska inte läsa en esl kurs nästa termin!!

Imorgon kommer Sara :D Hon ska sova över här en eller två dagar! Vi ska se på bio imorgon kväll och dricka lite vin! På lördag blir det en lång shoppingdag! Måste hinna med allt! Sara ska även följa med till gymmet på morgonen!

Gud jag har ju inte skrivit på länge! Förra veckan var jag själv med barnen ons-fre. Mamman kom hem fredag kväll! Det gick bra att vara själv med dem, inga större fighter! På lördagen jobbade jag, spelade tennis och sprang jämte Baxters cykel när han cyklade runt kvarteret! Sofie kom runt 3 tiden för att hämta upp mig, åkte till en fotbollsmatch! Navy vann 28-27 tror jag. Åkte till Mcdonalds och åt där GOTT men inte bra för magen. Förfestade hemma hos henne, förresten så gick bilen sönder på vägen hem, började ryka från motorhuven men vi kom fram iaf. Hade en sjukt rolig kväll ute, den var galen!! Dagen efter fick jag ett sms där det stod," How's your friend feeling this morning, rough night last night." HAHAHA. Tyvärr inga bilder eftersom jag inte haft tid att köpa ny kamera!  Söndagen spenderades hemma hos sofie, kollade på tv och latade oss. Jag hade lite panik eftersom hennes bil var sönder och jag skulle på ett au pair möte och jag var tvungen att ta med gröna böner som jag skulle tillaga. Annie kom och hämtade mig efter J's turnering, släppte av mig hemma eftersom hon skulle hämta upp Scott & S, jag fick ta bilen till affären och köpa dem sedan hem värma dem och sedan till mötet! Stressigt! Au pair mötet var tråkigt, Mötena suger verkligen!!! bara "9" kvar :(


Kommentarer
Postat av: N

vad säger de på mötena?

2010-11-19 @ 14:00:44
Postat av: joline

Hahaha du nästa gång vi ska laga mat hemma så vill jag att DU lagar! Och du ska laga dina berömda köttbullar ;)

2010-11-20 @ 11:01:37
Postat av: elin

De säger ingenting, man bara sitter och umgås typ! inte särskilt kul! man måste alltid ta med sig ngt också så det kostar bara pengar!!!



Haha jag kan väl laga dem men det var inget sepciellt med dem :P haha.

2010-11-20 @ 16:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0