bra helg!

I fredagskväll hämtade jag Sara på metron vid halv tio tiden! Hann inte med någon bio utan hyrde istället en från den röda boxen, minns inte vad den hette..den var inte så värst bra heller, fast vi pratade ju en del! Jag hade förberett med vin, chips, dipp & m&m! Det var en mycket bra kväll!!




MMM Dilldippa som mamma skickat från Sverige :D





Lördagmorgonen gick vi upp sju ja ni läste rätt SJU! Gick på Yoga pass i en och en halvtimme ! Och sedan gick vi lite på springmaskinen! Hem, käka frukost, åkte downtown, tog en dricka och gick längs vattnet och tog lite bilder! Åkte vidare till mallet där vi shoppade en del : ) Jag köpte strumpbyxor, 5 nagellack, en klocka, en bh och en tunika :) Sara köpte två klockor och bh set!!


Redo för yoga!


Sara i Annapolis




En julgran och några Navy tjejer.!


Nagellacken som jag köpte!




Snygg va

Käkade i foodcourten sen, blev Panda express, gott gott! Hem till mig, hyrde ny film, Chloe. Någon som sett den? Världens sämsta haha! Käkade lite mer chips och drack vin! Jag strök min nya tunika och målade mina naglar.! Upptäckte även att larmet på min klocka var kvar så det är bara att köra dit idag. DRYGT! Körde Sara till metron och hem igen, gick så snabbt så jag väntade i 7 minuter i bilen för annars hade nog familjen undrat hur snabbt jag körde (jag körde inte för snabbt) Förfestade med mig själv i en halvtimme. Sen kom Sofie & hennes nya au pair som heter Diana tror jag! Körde downtown och festade på Dock Street! Det var sjukt kul som vanligt. När vi åkte hem sa sofie, hur länge var vi där och jag svarar, två timmar kanske. Sofie: OCH HUR MÅNGA GÅNGER GICK DU OCH KISSADE, fyra kanske. FEM VAR DET NOG HAHA.!


Mmm den goda maten.


Förfest i min säng.


Här ser ni min tunika från H&M. (svårt att ta bilderpå sig själv haha)


Sofie & Diana


Skrattar, tog lång tid innan denna bilden togs haha.






Julpyntad båt på väg till bilen.

Nu sitter jag i min säng och nyser & snyter mig. Samlar krafter för att åka till Macys och ta av larmet på min klocka men jag känner mig rätt död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0