NYC

Hello, lite sent inlägg, men bättre sent än aldrig : )

Förra onsdagskvällen startade vi bilen och körde till NY! Jag satt typ i bagageluckan, inte riktigt men det var rätt trångt men helt okej. Kollade på film, vi såg push och blades of glory! Vi kom fram vid elva tiden på kvällen så det var bara att bestämma sovplatser och gå och lägga sig! Jag och J delade rum : ) Lägenheten lånade vi av Scott's kusin som var i Spanien på semester, den var övernajs, skulle lätt kunna bo där, det är Trump som äger den!


Färdkost!


Utsikt från lägenheten! Vackert (dock är det väldigt molningt :P )

Nästa dag begav vi oss till en annan Trump lägenhet. Vi kollade på Macy's Parade ! Det var kul men kaaallt!!!


En massa barnprograms ballonger hade de!


Big time rush var där ! De "nya" jonas brothers. Mycket populära här, en av deras stora låtar är faktiskt famous som svenska play sjöng först!


Kanye West var där, kokaintics eller rinnsnuva? Kolla nästa bild också. Lägg märke till hans knähöga stövlar. HAHA ;)




Jag och barnen åkte karusell i Central Park!


Central Park


Utsikt över Central Park från kusinernas lägenhet, NAJS läge!!


Denna bok läste jag under resan, mycket bra! Tack Jacqueline : )


Innan thanksgiving middagen! Jag blir så snygg när jag tar foto på mig själv!


Utsikt på kvällen! Fint va : )


På fredagen var det Black Friday! Största shoppingdagen på hela året. JAg begav mig ut men hittade inte alls för mycket men hade en trevlig eftermiddag med mig själv : )




Ytterligare en utsiktsbild, lite sol tittade fram på lördagen! Men dödskallt var det, vinden var så isig!


Sista natten sov vi över hos kusinera, najs place !


Kusinernas lägenhet.


Brev från Jasmine







Lite gulligt, men de var "tvungna" att göra det, så ta det inte allt för seriöst! haha

Detta var lite kort om min resa!!! I det stora hela är jag mycket nöjd trots en del fighter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0