GOD JUL

God jul på er alla!

Jag har inte bloggat på länge nu, har inte tid!! :P Min pappa och bror har varit här och min träning tar upp all tid ;P Hoppas att det lönar sig, dock är jag i Montreal nu och äter kinamat, svårt att räkna kalorier här men jag får helt enkelt köra hårt när jag kommer hem!!

Fick en tidig julklapp av familjen, UGGs, jag är den typ den enda som inte vill ha det, ALLA har det här, trots sitt dyra pris. Men dem är varma iaf !!

Imorgon är det "Julafton" här, ska bli kul, har slagit in presenter ikväll..tog nog 3 timmar. Jisses vad många paket barnen får!! Helt sjukt och då har de firat Hanukkah redan (en present varje dag i 8 dagar) Och vars ett stort paket hemma innan vi åkte, B fick lego, S fick wii dj (typ guitar hero) och J en exklusiv neccessär! SINNES. Men glada kommer de väl bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0