dunderhelg

hello!

Baxter fick sitt gula bälte i lördags : ) Eller han får det på fredag. Mycket duktig var han. I lördags runt fem stack jag hem till sofie för att äta lite middag och dricka lite ! När jag kom dit var inte Sofie där haha, fick snacka med lite släktingar, barnen hade det nya xboxet, kinect eller vad det heter. FETT! Sedan kom Svenja & Sofie : ) Och Emelie, Ashleigh och Ronja trillade inte lite senare!


Denna hade de beställt till Sofie!!! sjukt god, bra betyg från en som inte gillar tårta!


Sedan blev det ett kvällsdopp! Då har man badat i december ;) Var svinigt kallt, jag letar vattenormar, dock ser jag ingenting eftersom det är kolsvart ute!!


Efter ett dopp upp till axlarna bar det av inåt igen!


Sedan jaccuzzin : )




Elin börjar bli onykter..


Redo för utgång!




Woops, någon trillade ner för trappan direkt när vi gick ut från Sofies hus.


I taxin haha, Hassan ( taxichaffören ) sa till Svenja att han vill att hans fru ska se ut som mig dagen innan HAHA; han frågade svenja, du sa väl inte till elin om vad jag berättade igår. Svenja: JO . Elin : NEEEJ!

'
Inne på Dock street : )


Någon trampade i glasskärvor, blod forsade ut...Andra skadan för kvällen


Blodiga pengar .


Kvällens tredje skada..


Pigga & Fräscha!

Vilken kväll! Mycket rolig måste jag säga...!!! Men jag ska inte dricka mig full förrän nästa år!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu talar du osanning! :) hassan sa att han ville ha dig till fru.. ;) men var det innan eller efter du sprutade hans parfym på dig själv?

2010-12-07 @ 13:59:41
URL: http://aasesofie.blogg.se/
Postat av: elin

haha ville han ha mig som fru?! hahah det fattade jag inte... hahaha det där låter lite fel, det var för för mitt sår behövde det hahaha

2010-12-07 @ 15:10:04
Postat av: Sara

Hahaha, vilken tur att det inte är allt för långt kvar till nyår då Elin ;)

Btw så måste vi ses snart!!

2010-12-07 @ 16:27:28
URL: http://sararagnvaldsson.blogg.se/
Postat av: joline

spruta du hans parfym i ditt sår?!

2010-12-09 @ 07:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0