3/12

Hello!

Måndag, tisdag pluggade jag hela dagarna..! Inte jättekul! Eller tisdagen kom förresten Sofie & Emelie på besök. Gjorde pasta med chicken nuggets haha! Pratade mest om Sofies galna au pair ( den nya ) som åkte hem före henne. Yes, hon har redan åkt hem.

På onsdagen mötte jag upp Emelie, Svenja och Sofie på City dock, tog en goood varmchoklad! De höll på att skypa med Sophie ( min familjs förra au pair ) . Regnade för övrigt väldigt mycket idag. Vi gick och käkade bakad potatis och sedan gick vi och kollade på översvämmningen i hamnen!


Pågående skyping på City Dock!


En ytterligare cool inställning på min kamera : )




Mmm, bakad potatis, dock inte i närheten av Sveriges bakade potatis men gott var det.


Parkeringen / vägen avstängd pga översvämmning!




Vattenytan i samma nivå på både parkering & i hamnen.


Sofie passade på att bada fötterna när man väl kan, vattenytan brukar vara för långt ner för att man ska nå, detta har jag velat göra flera gånger men jag hade stövlar så det var bökigt!

Igår skypade jag med mamma och pappa i 2,5 typ...! Var på massage också : )

Idag var vi på mallet och gjorde lite shopping. Tänkte handla julklappar men så blev det inte ! Hehe. Josefin har nyss varit här och chillat, jag firar helgen med några vinglas! Imorgon ska Baxter testa för gult bälte i karate! Hoppas han klarar det, jag ska filma det tror jag. På kvällen bär det av till Sofies place, ska chilla (dricka mycket) och sedan gå ut i Annapolis! Sofie åker tyvärr hem redan på onsdag : ( BORING .


Kommentarer
Postat av: arna

haha varit lite för länge i amerikat eller? "var vi på mallet och gjorde lite shopping" haha sötnoos.

2010-12-06 @ 23:05:00
Postat av: elin

haha ooops :P

2010-12-07 @ 05:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0